Take care of yourself

Sport massage

Sportmassage is een massage die diep ingaat op de spieren. Op deze manier haalt het knopen en afvalstoffen uit het lichaam en wordt het bindweefsel losgemaakt.

Deze massage voorkomt overbelasting en blessures. Ideaal voor sporters of mensen met een zwaar lichamelijk beroep.

Klassieke massage

De klassieke massage is een combinatie tussen sport en ontspanning.

Deze massage zorgt ervoor dat knopen en afvalstoffen verwijderd worden en bindweefsel los gaat en spierpijn verminderd.Triggerpoint therapie wordt toegepast. Ook zorgt deze massage voor ontspanning van lichaam en geest.

Ontspannings massage

Ontspanningsmassage is een massage die helpt met het bestrijden van stress, vermoeidheid en slapeloosheid en het losmaken emotionele blokkades.

Deze massage brengt lichaam en geest tot rust.

Gezicht massage

De gezicht massage is voor een betere afvoer van afvalstoffen in de huid en helpt tegen huidverslapping en fijne lijntjes in het gezicht. De conditie van de huid wordt geoptimaliseerd. Verjongend effect en vemindering van rimpels.

Deze massage brengt lichaam en geest tot rust. Gebasseerd op Ko Bi DO massage, behandeling van drukpunten en meridianen, diepere huid en spieren.

Litteken massage

Litteken massage is er om ervoor te zorgen dat de pijn van een litteken verminderd, aanraking weer mogelijk maakt. Roodheid verdwijnt en bewegen weer pijnloos wordt. In goed aanslaande behandelingen kan het litteken bijna helemaal verdwijnen.

Soms pijnlijk maar alleen indien nodig.

Geschikt voor alle littekens met uitzondering sommige plaatsen op het lichaam en van verouderde huid. Dit wordt tijdens de anamnese besproken.

Zwangerschaps massage

Een heerlijke verwenning voor de zwangere vrouw. Ontspanning en rustgevende muziek.

Wordt niet gegeven op spierniveau. Pure ontspanning.

Cupping massage

Cupping massage is er voor om pijn en zwellingen te verminderen, littekenweefsel los te maken en blokkades en spierknopen tegen te gaan en spanning in de spieren te verwijderen. Vermindert stress en overbelasting. Wordt ook ingezet tegen hoofdpijn, migraine en duizeligheid. Onderliggend weefsel wordt opgetrokken en losgehaald.

Cupping kan rode plekken op de behandelde plaats veroorzaken. Dit verdwijnt na een aantal dagen.

Rimpel cupping voor het gezicht is een natuurlijke botox zonder naalden en stoffen. Rimpels verminderen of verdwijnen, bloedtoevoer in het gezicht wordt opgewekt en bindweefsel losgehaald en verminderd. De elastischiteit van de huid komt zichtbaar terug. Deze massage is heerlijk ontspannend en werkt verjongend voor de huid.

Hot Stone massage

Hot Stone massage is een heerlijke onstspannende massage met behulp van warme stenen en warme olie en bijzonder goed voor de bloeddoorstroming.

Even naar een andere wereld....

Ideaal voor de koude wintermaanden.

Bent u een nieuwe client dan krijgt u standaard bij de eerste afspraak een anamnese, zodat we precies kunnen kijken welke massage het best bij u past.
gallery/WhatsApp Image 2020-09-08 at 13.59.51
gallery/IMG-20200924-WA0016